کاشی سلطنتی
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی سلطنتی امروز در رنگ‌هایی مانند بژ و کرم محصولی بسیار پرطرفدار است که به منظور دیزاین فضاهای داخلی فاخر و مجلل کاربرد دارد. این کاشی‌ها عموما نقش و نگار کمتری دارند و به صورت تک‌نقش هستند تا بتوانند هر چه بهتر نور فضا را بازتاب دهند.

علاقه اغلب افراد به فضاهای مجلل و لوکس و به اصطلاح سلطنتی انکارناپذیر است و انسان از تماشای فضاهای باشکوه و لوکس مانند قصرهای پادشاهان اروپایی، قطعا به وجد خواهد آمد. یکی از انواع دکوراسیون پرطرفدار، دکوراسیون مجلل و سلطنتی بوده که در فضاهای بزرگ قابل اجرا است. کاشی و سرامیک نیز از پرکاربردترین متریال مورد استفاده در ساختمان هستند که برای استفاده در  ساختمان‌های بزرگ و باشکوه، انواع متفاوتی دارند.

در این مطلب قصد داریم انواع کاشی سلطنتی را که در مناطق مختلف منزل کاربرد دارند و نوع متفاوتی از طراحی را شامل می‌شوند، به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید … .

رنگ‌های پرطرفدار کاشی سلطنتی

از پرطرفدارترین رنگ‌های کاشی سلطنتی، کاشی‌هایی به رنگ‌های بژ و کرم هستند. رنگ ملایم این نوع از کاشی‌ها آن‌ها را به رنگ‌هایی محبوب و جذاب تبدیل می‌کند. کاشی‌های کرم و بژ، دارای طرح‌هایی به رنگ‌های تیره‌تر و از طیف رنگ قهوه‌ای هستند. نورپردازی فضا و تلألو نور بر سطح این کاشی‌ها آن‌ها را به متریال لوکس و با شکوه تبدیل می‌کند. طرح‌های موجود بر سطح این کاشی‌ها اغلب به صورت تک گل بوده و از طرح‌های هندسی روی این کاشی‌ها اثری نیست.

نوع دیگری از کاشی سلطنتی به رنگ کرم و بژ نیز وجود دارد که بیش‌تر حال و هوای اروپایی داشته و زیبایی و جذابیت قصرها را به فضا می‌دهد. رنگ زمینه این کاشی نیز بژ و کرم است و روی آن از طرح‌هایی با رنگ‌های صورتی و آبی و به صورت گل رز استفاده شده است. گل‌های رز صورتی در زمینه کرم، این کاشی‌ها را فوق‌العاده زیبا جلوه داده و جذابیت بی‌نظیری به وجود می‌آورد که فرد از تماشای فضا خسته نخواهد شد. از دیگر رنگ‌های کاشی سلطنتی، می‌توان به رنگ طوسی روشن اشاره کرد.

رنگ طوسی روشن یکی از رنگ‌های پرطرفدار در هنگام خرید کاشی سلطنتی است و طرح‌های سطح این کاشی‌ها نیز به رنگ طوسی تیره هستند. طرح موجود بر سطح این کاشی‌ها نیز اغلب به صورت تک گل است. کاشی وسرامیک‌‌های سفید با طرح‌های طلایی و نقره‌ای نیز یکی دیگر از انواع کاشی‌های سطلنتی هستند که فضا را فوق‌العاده لوکس جلوه می‌دهند. انواع متفاوتی از کاشی‌های سلطنتی نیز وجود دارند که بیش‌تر پیرو طرح‌های اروپایی هستند.این نوع از کاشی‌ها اغلب دارای زمینه سفید و یا آبی روشن بوده و گل‌های رز زیبایی روی این کاشی‌ها نقش بسته است. این طرح و رنگ کاشی برای افراد جسور مناسب بوده و افراد خاص‌پسند به سراغ این طرح‌ها می‌روند. در میان انواع مختلف کاشی سلطنتی، رنگ فیروزه‌ای و آبی درباری نیز بسیار به چشم می‌خورد. طرح‌هایی به رنگ فیروزه‌ای روی سطحی به رنگ‌ کرم و یا استخوانی، جلوه بی‌نظیری از یک فضای اشرافی را ایجاد خواهد کرد

 

برای خرید کاشی و سرامیک و مسطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی سلطنتی





:: برچسب‌ها: کاشی سلطنتی , خرید کاشی سلطنتی , کاشی , خرید کاشی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: